Legyünk boldogok!

 2010.07.03. 18:49

Azon kaptam ma magamat, hogy boldog vagyok. Valahogy olyan érzésem van, hogy minden oké. Pedig nincs minden rendben, még a normális embereknél sem. De végülis ez engem nem is érdekel most. Jóban vagyok mindenkivel, akivel jóban akarok lenni [vagy akikkel jó jóban lenni=)]
Rock zenét hallgatok, jó a kedvem! Kell ennél több az életben, mint a jókedv?
Legszívesebben mindenkit halálra ölelnék...legalábbis egy embert igen.:D
És vele is minden jól megy. Meg magammal is.
És ez egy irtó klassz dolog! Jó boldognak lenni, mindenki legyen az! Mindenkinek ajánlom.
Na jó, aki abból él, h nem boldog, az ne legyen, mert nem szeretném, ha miattam lenne munkanélküli...de miket is beszélek?? Ilyen ember nincs is!!=)

Na, megyek és boldog leszek mégjobban!

Címkék: én szerelem saját boldog

A bejegyzés trackback címe:

https://feheranna-elete.blog.hu/api/trackback/id/tr592127511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebameg 2010.07.05. 20:18:50

Hullámzó kedélyállapot:)
süti beállítások módosítása