2010.05.20. 11:53

Sziasztok, Fehér Anna vagyok, de hívjatok csak Anninak. 18 éves vagyok és van még három évem. most hosszú lenne leírni, hogy miért. a lényeg, hogy dohányzok. mármint mellékes is lehet, ha úgy jobban tetszik valakinek.

mindegy, nem lényeg.

micsoda link vagyok! itthon ülök, néha kinyitok egy-egy könyvet, hogy tanuljak, aztán feljön msn-re néhány barát, amelyik ráér, azzal talizok. akármikor, mert végülis nem mindegy? mindig ráérek. ha éppenséggel nem, akkor is. aztán elmegyünk be a városba, általában a buszpályán talizunk (mert a legtöbben nem Pécsiek), aztán eszünk, iszunk, vagy csal mászkálunk. ilyenkor elfogy jópár cigi.

imádom a narancs Pall Mall-t! most azt szívom. nem erős, 0.4-es. nekem pont jó. szerintem lány ne szívjon ennél erősebbet.

most is épp egy barátnőmmel beszélgetek, úgyhogy megyek is.

majd még írok, feltéve, hogy valaki olvassa ezeket...:D

Címkék: élet kezdet dohányzás cigi

A bejegyzés trackback címe:

https://feheranna-elete.blog.hu/api/trackback/id/tr212017698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása