Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal lány idős pasival

 2010.06.01. 18:46

Hát, átgondoltam a témát kicsit alaposabban,és arra a véleményre jutottam, hogy miért is ne?
Miért ne jöhetne össze egy 18-19 éves lány egy 38-45 közötti pasival?
Valahogy úgy tudom elképzelni a dolgot, hogy egy fiatal lány megismer egy belevaló negyvenest(vagy a harmincas éveit taposó) pasit. Azért írom, hogy belevaló, mert nem a perverzekre gondolok, hanem azokra, akik a nőt látják bennük és a kalandot.
Mert szerintem az a legtisztább és legegyszerűbb, ha egy egyéjszakás kalandnak lesznek a részesei, semmi több. Az sem jó, ha már régóta ismerik egymást,mert az már valahogy bizarr lenne. De, ha mindkét fél benne van a dologban, és jól veszik egymás jeleit, akkor ismét kérdezném:miért ne? Azonban ez nem egyenlő az együtt élős kapcsolattal. Na, azt már nem gondolom egészségesnek. Az ilyen kapcsolatok nem is tartósak: a környezet megítélése enyhén szólva is megvető,és ezzel elég nehéz nap,mint nap szembesülni.

Ne higgye senki azt, hogy csak a sok partnert megélt, harmincas nők joga, hogy egyéjszakás kapcsolatokban vegyenek részt. Nem, a fiatal, épphogy csak nagykorú lányok(vagy nők) is fantáziálgatnak ilyenről. Én úgy ítélem meg, hogy az ilyen kis "titkok" nagyobb biztonságban vannak egy lánynál, mint egy nőnél. Persze meg kell lennie a kellő intelligenciának és gondolkodásmódnak. Mármint a lány részéről. És az sem árt, ha a férfi nincs kiéhezve, mert az nem túl bizalom gerjesztő. Az olyan, mintha neki már mindegy lenne. Nem, ez nem imponál a lányoknak.

De aki elég érett erre, az megérti, hogy mire gondolok.
Aki nem, hát...annak nem is kell ilyennel foglalkoznia.

Ennyit mára.
Lehet meglincselni, amiért az "ártatlan, kamasz lányokat a romlás útjára vezettem azáltal, hogy egyéjszakás kapcsolatba hajszoltam őket negyvenes férfiakkal."
Ezt így utólag sajnálom is. De tényleg.
De amit leírtam, azt úgy is gondolom. (és sajna -legalábbis egyeseknek sajna- általában -ami nálam egyenlő az állandóval- igazam van.)Pont

Címkék: élet szex szerelem fiatal idős

A bejegyzés trackback címe:

https://feheranna-elete.blog.hu/api/trackback/id/tr432048573

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása