18+30-40.Az mennyi is?

 2010.05.27. 09:43

Kedves matekosok sajnálom, most nem egy szánalmasan primitív matekpéldát akarok levezetni. Ezek évek. Igen, merőben eltérőek.

Van egy barátnőm, aki most 18 éves, nemsokára 19 lesz. Idén negyedik éve, hogy ismerem. Kicsit furcsa lány, legalábbis szerelmi téren. Eddig is tudtam, hogy vonzódik az isdősebb férfiakhoz, például beleszeretett már megannyi tanárába, mivel hangszeren játszik, ezért zenészekbe és az oktatójába is, de most jönnek a buszsofőrök. Huhh...még jó, hogy ilyen sok van. Én szinte már az összes sofőrt ismerni fogom általa. Valahogy annyira rámenős, hogy már mindegyiket (aki érdekli persze) ismeri. Nem is értem hogy hogyan lehet benne ennyi bátorság, hogy csak úgy odamegy hozzájuk beszélgetni. A távolságisak közül ismerek kb. 5-öt, meg egy-két helyit is. Azért ez nem kis teljesítményre vall pár hónap alatt. Grat neki!

Bizonyára apa komplexusa lehet, hogy ennyire makacsul ragaszkodik hozzá, hogy 30-as, 40-es férfivel érzi jól magát. Nem tudom. Egyszer szívesen meghallgatnék egy ilyen korú férfit is, hogy erről mi a véleménye. Jó, nyílván tetszene mindegyiknek, ha egy 18-19 éves lány kikezdene velük, de ebből úgysem lesz semmi komoly,nem? Vagy mégis?

Nem akarom, hogy meggondolatlansága miatt valami hülyeséget csináljon. Mert lehet, hogy egy év múlva már nem így fog gondolkodni,sőt, ebben biztos vagyok! vagy lehet, hogy csak én spirázom túl a dolgot. Nem tudom. Csak egyszerűen nem értem, hogy mi a baja a vele egykorú srácokkal. Azok között is vannak komolyabbak, meg jófejek! Velük lehet csak úgy lógni, meg nem veszik annyira komolyan az életet, nincs annyi kötelességük. Velük valamilyen szinten szabadabb lehet az ember. Legalábbis nekem ez a meglátásom.

Aztán lehet, hogy én tévedek(bár nekem mindig igazam van:D).
És, mivel más magánéletéről nem illik beszélni, vagy éppenséggel kiteregetni azt, ezért vegyük úgy, hogy általánosságban beszéltem.
Hmm...hogy én mindenre gondolok...

Címkék: élet szerelem barátnő abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://feheranna-elete.blog.hu/api/trackback/id/tr622034917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása