Végre!!

 2010.11.16. 17:58

végre megint írhatok:D olyan boldog vagyok, hogy végre vége a kényszer"pihenőmnek",ami mint mindig, most is életem leghosszabb két hete volt.... már hiányzott minden,ami a hétköznapi életemben volt. még a legapróbb mozzanatok is, mint pl.,hogy kenyérért menjek le a sarki kisboltba.
de hagyjuk is ezt most. örülök,hogy vége,nem erről fogok még itt is írni. Csak hát a frisch élmények,ugye...

most már maximálisan (értsd:olyan ca.60%-ban) rendbe jöttem. Jól vagyok. A suliban jó sok dolog történt mostanában,z.B.:egyik lgjobb barátomnak barátnője lett. Ennek nagyon örültem. A csaj jófej, régóta ismertem már. Olyan szépek együtt és olyan aranyosak.
De annyi dolog van még, amivel nap,mint nap szembesülök...rengeteg. Persze nem csak positivak, vannak negativak is. És mindenki,akire mosolygok visszamosolyog. És ez olyan jól esik nekem. so, amikor először találkoztunk barátaimmal, akkor annyi mindent akartak mesélen,hogy semmi sem jutott eszükbe. na ja! vagyunk mi így is....most én is így vagyok.

igaz már fáradt is vagyok egy kicsit...megszoktam már a sok csendesidőt. Pénteken azonban el fogunk menni egy clubba,nemrég kaptam egy szórólapot róla suliba menet felé. Jah u vettem egy egyszerű sütis könyvet és abból kezdtem el sütni. nem is olyan rossz. azt hiszem, már komolyabb lettem, mint nemrég voltam. bár ha azt nézzük,már nyugdíjasnak kellene lennem, ha pár év alatt akarom leélni az életem. lustig=D
 

N.S.:majd ha jobban összeszedtem a gondolataim,akkor majd írok jobbat.

Címkék: hírek élet én szerelem saját barátnő boldog

A bejegyzés trackback címe:

https://feheranna-elete.blog.hu/api/trackback/id/tr52453001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása